- być w wieku 19 do 73 lat
- mieć obywatelstwo Rzeczypospolitej Polskiej
- być aktualnie zatrudnionym
- brak wpisu do jakiegokolwiek rejestru dłużników
- mieć indywidualne konto bankowe
PYTANIA I ODPOWIEDZI


Po zalogowaniu się na swój profil w Profilu Użytkownika znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o swoich rozliczeniach i pożyczkach.

Wyślij z numeru telefonu, który podałeś w formularzu rejestracyjnym wiadomość o treści: ZGUBIL na numer +48 730 775 418. Po otrzymaniu SMS-a zostanie wysłana wiadomość SMS oraz email z tymczasowym hasłem. W ID użytkownika zawsze wpisuj swój indywidualny numer PESEL.

Nie ma możliwości zmiany numeru PESEL. Jedynym rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny z biurem obsługi pod nr +48 85 871 00 52, a następnie ponowna rejestracja w systemie.

Rozwiązanie jest bardzo proste. Ponownie dokonaj przelewu 1 grosza (0,01zł) potwierdzając tym samym rejestrację z właściwego rachunku bankowego. W tytule przelewu wpisz koniecznie: ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO i numer PESEL.

Istnieje kilka sposób na kontakt z nami. Wejdź w zakładkę Kontakt i wybierz dogodny dla siebie sposób. Znajdziesz tu telefon oraz adres e-mail. Możesz też zostawić nam wiadomość przez wypełnienie formularza kontaktowego.

Chcąc dokonać zmiany/aktualizacji danych tj. adres email, nr telefonu oraz nr rachunku bankowego skontaktuj się z naszym doradcą pod numerem tel: +48 85 871 00 49 lub napisz e-mail na adres: info@finansoweposilki.pl

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania to informacja o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie klient. Dzięki temu klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczony w stosunku rocznym.
Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 r. nr 126, poz. 715 ze zm.)

Bardzo cenimy Twój czas, dlatego niezwłocznie po weryfikacji wniosku otrzymasz sms i email z decyzją. Jest to decyzja indywidualnie określona na podstawie danych z wniosku. Warunkiem uzyskania pożyczki jest wcześniejsze zaksięgowanie Twojej opłaty rejestracyjnej w kwocie 1 grosz (0,01zł). W zależności od banku, w którym posiadasz konto, transfer pożyczki może dokonać się błyskawicznie lub może być uzależniony od godzin transferów międzybankowych.

Jako odpowiedzialny pożyczkodawca udzielamy pożyczek online jedynie osobom, które są zdolne regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest barierą, pod warunkiem, że otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.

Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Ciebie zobowiązaniem, którego nie udźwigniesz. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej klienta. Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.

Dla Twojej wygody, aby ułatwić Ci proces udzielania kolejnych pożyczek, okres obowiązywania umowy nie został określony. Jest to umowa na na czas nieokreślony.

Pożyczki wypłacamy w następujących godzinach:
- w dni powszednie: 7.30 – 21.00
- w soboty i niedzielę: 09:00-17:00

W tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej pożyczek na LEWpozyczka.pl

W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy przysluguje Ci prawo odstąpienia od umowy. W tym celu musisz wysłać na adres naszej siedziby stosowne oświadczenie w tej sprawie przed upływem 14 dni od zawarcia umowy. Wzór znajdziesz w swoim indywidualnym profilu użytkownika.

Tak. Spłaty możesz dokonać w dowolnym momencie, przed terminem jej spłaty.

Tak. Większą kwotę nawet w tym samym dniu możesz otrzymać po spłaceniu poprzedniej pożyczki.

W przypadku braku lub opóźnienia spłaty pożyczki mogą zostać naliczone opłaty związane z podjęciem działań windykacyjnych przez Pożyczkodawcę lub zlecenie tych działań osobom trzecim.

Kładziemy nacisk na przejrzystość i uczciwość. Jeśli spłacasz w terminie, koszty są stałe i niezmienne. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki, który widzisz na suwaku podczas składania wniosku.

Możesz to zrobić wykorzystując Profil Użytkownika. Złóż po prostu kolejny wniosek o pożyczkę na interesującą Cię kwotę.

O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej, bezpośrednio z poziomu w Twojego profilu. Przypominamy, że spłacona pożyczka to taka, która została już zaksięgowana na naszym koncie.