- wiek 18 do 73 lat
- brak zajmowanego eksponowanego stanowiska politycznego (PEP)
- otrzymanie pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Wyślij z numeru telefonu, który podałeś w formularzu rejestracyjnym wiadomość o treści: ZGUBIL na numer +48 799 448 089. Po otrzymaniu SMS-a zostanie wysłana wiadomość SMS oraz email z tymczasowym hasłem. W ID użytkownika zawsze wpisuj swój indywidualny numer PESEL.
Niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 85 871 00 49.
Istnieje kilka sposób na kontakt z nami. Wejdź w zakładkę Kontakt i wybierz dogodny dla siebie sposób. Znajdziesz tu telefon oraz adres e-mail. Możesz też zostawić nam wiadomość przez wypełnienie formularza kontaktowego.
Chcąc dokonać zmiany/aktualizacji danych tj. adres email, nr telefonu oraz nr rachunku bankowego skontaktuj się z naszym doradcą pod numerem tel: +48 85 871 00 49 lub napisz e-mail na adres: [email protected]
RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania to informacja o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie klient. Dzięki temu klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczony w stosunku rocznym.
Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 r. nr 126, poz. 715 ze zm.)
Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością wpływu. Im szybciej dokonasz weryfikacji tożsamości, potwierdzając swój rachunek bankowy, tym prędzej prześlemy Ci SMS z decyzją pożyczkową. Jeśli chcesz byśmy rozpatrzyli Twój wniosek priorytetowo – skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 85 871 00 49 . Doradca przedstawi możliwość uzyskania szybszej decyzji.
Jako odpowiedzialny pożyczkodawca udzielamy pożyczek online jedynie osobom, które są zdolne regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest barierą, pod warunkiem, że otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.
Wnioski o pożyczkę rozpatrywane są 24/7, a wypłaty pożyczek realizowane w każdy dzień tygodnia.
W tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej niż jedną pożyczkę na LEWpozyczka.pl
W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy przysluguje Ci prawo odstąpienia od umowy. W tym celu musisz wysłać na adres naszej siedziby stosowne oświadczenie w tej sprawie przed upływem 14 dni od zawarcia umowy. Wzór znajdziesz w swoim indywidualnym profilu użytkownika.
Tak. Spłaty możesz dokonać w dowolnym momencie, przed terminem jej spłaty.
Jeśli przewidujesz trudność w spłacie zaciągniętej pożyczki, nie unikaj kontaktu. Zgłoś się do Biura Obsługi Klienta, doradca postara się pomóc znaleźć rozwiązanie.
Kładziemy nacisk na przejrzystość i uczciwość. Jeśli spłacasz w terminie, koszty są stałe i niezmienne. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki, który widzisz na suwaku podczas składania wniosku.
O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej, bezpośrednio z poziomu w Twojego profilu. Przypominamy, że spłacona pożyczka to taka, która została już zaksięgowana na naszym koncie.
Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy: – posiadasz konto w banku PKO BP. Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.